Wat wordt er van onze nieuwe collega verwacht?
Behandelen van de aanvragen in de service mailbox
Efficiënt inplannen van techniekers, rekening houdend met de duur van de interventie en locatie van de klanten
Opstellen en beheren van onderhoud- en servicecontracten
Controleren van werkbonnen en voorbereiden van facturatie
Bestellingen van wisselstukken geef je door aan jouw collega in het magazijn
Voorbereiden van facturatie en opvolgen van openstaande facturen
Opmaken van klantendossiers
Hoe ziet jouw profiel er uit?
Je hebt affiniteit met techniek, grootkeukens en horeca
Je hebt reeds ervaring in een veelzijdige administratieve rol. Ervaring in een installatiebedrijf is mooi meegenomen
Je houdt van veelzijdige (telefonische) contacten
Je bent commercieel ingesteld en denkt graag in oplossingen
Je laat een collega technieker of een klant niet zonder antwoord achter en geeft die extra mile voor Hilux en het team
Ervaring in het inplannen en aansturen van techniekers is een pluspunt. Maar dit valt zeker aan te leren
Flexibel, punctueel en sociaal zijn kernwoorden die bij jouw persoon passen
Je bent goedlachs, gepassioneerd door techniek en hebt een ‘GO FOR IT’ attitude
Wat krijg jij van ons?
Een dynamische werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng
Toffe collega’s over de ganse Bumaco Group
Werkzekerheid bij een firma in volle groei
Een aantrekkelijk loon aangevuld met voordelen zoals maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering
Flexibel uurrooster
Opleidingen gegeven door ervaren specialisten