De kernactiviteit van Epartner is het voeren van een Email marketingstrategie voor elk van haar klanten. Epartner beheert de klantendata van haar B2B klanten, en verrijkt deze met
relevante 3e party content.
Als eerste domein wordt ep | hotels uitgewerkt. Het aanbod bestaat uit verschillende productlijnen, zoals o.a. natuur & actief, chateau & wellness, relax & gastronomie, … De activiteit en beleving, gecombineerd met een selectief hotelaanbod, staan garant voor de perfecte invulling van de vakantieverwachting van de hotelgasten.
ep | hotels positioneert zich op deze manier als een “virtuele hotelketen” bestaande uit onafhankelijke hotels welke allen éénzelfde “Customer experience” aanbieden.
Elke hotelier werkt hard om een persoonlijk contact op te bouwen met de klant tijdens zijn verblijf. Maar wat ervoor en erna?
Waarom niet verder blijven communiceren op een persoonlijke en betekenisvolle manier. Email is het beste kanaal om de klantenrelatie verder uit te bouwen en te onderhouden. Email is dé manier om de afhankelijkheid van OTA’s te verminderen en meer directe boekingen te genereren.
Afgestemd op de customer journey van elke hotelgast organiseert Epartner, in naam van de hotelier, een gepersonaliseerde communicatie.
Samen met een gegarandeerde vakantiebeleving is dit dé sleutel om klantenloyaliteit op te bouwen.
Epartner, de klant is en blijft van u!