Automatiseer je personeelsplanning & tijdregistratie!
Strobbo is een HR-platform dat ondernemingen helpt om de administratie van flexibele werknemers te automatiseren. Strobbo biedt een all-in oplossing voor ondernemingen met flexibel personeel.
Dit door onder meer een oplossing te bieden voor het beheer van beschikbaarheden, personeelsplanning, tijdregistratie, dimona’s & contracten en uitbetalingen op het eind van de maand.
Daarnaast kan je de tools koppelen die je al gebruikt. Strobbo integreert zo bijvoorbeeld met je kassasysteem. Via de rapportagemodule analyseer je omzet en personeelskost snel. Dankzij de koppeling met je reservatiesysteem en het weer zie je meteen hoeveel personeelsleden je moet inplannen. Of koppel met je sociaal secretariaat of loonmotor en importeer op het eind van de maand eenvoudig alle prestaties voor een vlotte loonverwerking.
Meer dan 1900 ondernemingen in België en daarbuiten vertrouwen op Strobbo voor de automatisatie van hun personeelsadministratie.
Automatiseer je HR, focus op je klant!
www.strobbo.com