Sinds Melitta Bentz in 1908 het koffiefilter uitvond, is in het bedrijf Melitta het streven naar innovatie stevig verankerd. De vernieuwingen volgden zich doorheen de jaren in sneltempo op.
Lancering Melitta® Insights
De sprong naar digitalisering werd in 2010 gemaakt, maar in 2020 heeft Melitta Professional een nieuwe mijlpaal bereikt.
Met het nieuwe klantenportaal Melitta® INSIGHTS zijn de voordelen van digitalisering nu ook in het standaardaanbod beschikbaar.
- Altijd up-to-date: op elke plaats en elk moment toegang tot alle info, gegevens en statistieken
- Stilstand vermijden: steeds op de hoogte van welke machines in werking zijn en welke acties ondernomen moeten worden
- Hygiënecontrole: melding van reiniging
- Informatie verzenden: instellen van automatische pushberichten
- Tops & flops: overzicht van de voorkeuren van uw gasten & identificatie van de sterke en zwakke periodes
- Verkoop stimuleren: bepalen van drankpotentieel en optimaliseren van het aanbod
- Uitbreidingen: customizen van uw service
Of hoe de digitalisering van dit klantenportaal een betere rentabiliteit voor de klanten creëert!